петак, 6. мај 2011.

Pižon našao špica?


Selektor Srbije nekoliko dana na Kipru snimao Miljana Mrdakovića koji će najverovatnije dobiti poziv za junsko okupljanje.
MrdakovicMrdaković je najbolji strelac kiparske lige, a pred očima Vladimira Petrovića je potvrdio odličnu formu golovima u kupu i šampionatu. Njegov Apolon će se boriti za pehar u kupu Kipra.

"Zadovoljan sam onim što sam video, Mrdaković je dao golove", prokomentarisao je Petrović.

Sam igrač se nada da bi mogao da se vrati u reprezentativne planove.

"Odluka je na selektoru, ali sam veoma dirnut što me je zvao i čestitao mi nakon meča", kaže srpski napadač koji je bio u Belgiji još kao omladinac, zatim OFK Beogradu, Austriji, Ukrajini, Izraelu, Portugalu, Kini i sada na Kipru.

Odigrao je i tri meča za Srbiju u onom neuspešnom učešću na OI 2008. godine.

Нема коментара:

Постави коментар